دوره آموزش سئو و به همراه حقایق ناشناخته در مورد آموزش سئو

Wiki Article

روش‌های مختلفی برای لینک‌سازی خارجی وجود دارد که برخی از آن‌ها جزو تکنیک‌های کلاه‌سیاه محسوب می‌شوند و برخی دیگر کلاه‌سفید. توصیۀ ما استفاده از تکنیک‌های کلاه‌سفید است. برای مثال تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت که باعث می‌شود سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر از مطالب شما استفاده کنند و به سایتتان به عنوان منبع لینک بدهند، جزو تکنیک‌های کلاه سفید است و خرید بک‌لینک‌های اسپم (لینک‌هایی که از سایت‌های بی‌کیفیت خریداری شده‌اند) جزو تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه.

به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر در مدل اول، فقط ساب دامنه بدید، همون ساب دامنه حذف میشه.

سایتی که به بهترین شکل در طراحی بهینه شده باشد و محتوای ارزشمند داشته باشد، توسط موتورهای جستجو در رتبه‌های برتر قرار می‌گیرند و در اصل کار موتور جستجو این است که این موارد را شناسایی کند.

ما هم در نوین همین مسیر را رفتیم. بعد از سال‌ها و مطالعه و تجربه توانستیم به جایگاه خوبی در گوگل برسیم و البته این تلاش همیشه ادامه دارد.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد . کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت

سئوی سایت ارزان است؛ درواقع اگر شما خودتان سئو سایتتان را به عهده داشته باشید هزینه‌ی چندانی برای شما نخواهد داشت.

برای انکر تکست‌ها استراتژی داشته باشید. برای آشنایی کامل با استراتژی و نحوۀ بهینه‌سازی انکر تکست‌ها مقالۀ «چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟» را بخوانید.

وبسیما به عنوان بزرگترین و به روزترین مرجع آموزش سئو در ایران خدمات ویژه ای به مخاطبین خود ارایه کرده است. با انتخاب هریک از صفحات زیر اطلاعات بیشتری در مورد سئو و حواشی آن کسب خواهید کرد.

کدهای اسکیما به گوگل کمکمی‌کند تا راحت‌تر بتواند محتوای صفحه شما درباره چیست تا در نتایج مرتبط در رتبه‌بندی قرار بگیرید.

فایده شناسایی دایرکتوری‌های معتبر چه بود؟ با شناسایی دایرکتوری‌های معتبر فرصت خوبی در اختیار سایت‌های کوچکی که در آن‌ها لینک داشت قرار می‌گرفت تا بتوانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند.

میدان رقابت سئو هیچ‌وقت خالی نخواهد شد! یکی از مهم‌ترین معایب سئو این است که رقبای شما همیشه در تلاش هستند تا رتبه عالی شما را به سایت خود اختصاص دهند.

وقتی مقالات نت در مورد سئو را می خواندم به این فکر بودم که باید از مجموعشان چیزی شبیه مقاله شما بنویسم.

منظور از لینک‌بیلدینگ یا لینک‌سازی خارجی، دریافت لینک از سایت‌های دیگر به سایت خودمان است. موتورهای جستجوگر از لینک ها برای تعقیب وب سایت ها استفاده می کنند؛ آنها لینک‌های موجود در بین تک‌تک صفحات وب سایت‌تان را دنبال می‌کنند و در تصویری بزرگتر، تمام لینک‌های موجود در بین وب‌سایت‌ها را زیر نظر دارند.

ورود کاربر به سایت اولین هدف و تبدیل بازدیدکننده به مشتری مهم‌ترین دستاورد ما خواهد بود.
مثل همین گوشی‌های موبایل واوی که تو فارسی بهشون می‌گن هواوی!

با تکمیل فرم زیر، ضمن قرارگیری در گروه دست اول‌های همیار آکادمی جزو اولین افرادی باشید که از نتایج تحقیقات و تصمیمات ما مطلع میشود

بیشتر منابع دست اول سئو مثل تحلیل‌های منتشر شده در اینترنت یا کتاب‌ها به زبان انگلیسی هستند؛ پس بدون مهارت خواندن زبان انگلیسی یادگیری سئو سخت می‌شود.

بک‌لینک به تنهایی و بدون در نظر گرفتن سایت و محتوای لینک دهنده کمک زیادی نمی‌کنه و حتی امکان داره آسیب قیمت دوره ابزارهای حرفه ای سئو هم بزنه. در کل رپرتاژ بهترین روش گرفتن بک‌لینک هست.

سئو خارجی چیست و چه میزان بر روی رتبه ی سایت تاثیرگذار است؟

تعداد افرادی که وب‌سایت شما را با جستجو در گوگل یا یاهو پیدا می‌کنند خیلی بیشتر از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی است.

به قول معروف گوگل آنقدر اطلاعات از ما دارد که بهتر از مادرمان ما را می‌شناسد!

شما به کمک بهینه‌سازی صفحات سایت خود می‌توانید در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو در رتبه عالی قرار بگیرید. سئو بر بهبود رتبه‌بندی در نتایج ارگانیک (طبیعی و نه پرداختی) متمرکز است.

اما تقریبا از اواسط جلسه مباحث اصلی دوره شروع خواهد شد که قطعا هر فردی در این دوره را شگفت زده خواهد کرد زیرا این مباحث تجربیاتی هستند که در سئو فارسی با گوگل کسب شده است و شاید در جای دیگری نتوان آنها را اینطور دقیق و شفاف در کنار هم پیدا کرد.

در این مقاله ای که خودتون هم نوشته اید یه جورایی از تکنیک آسمان خراش استفاده کرده اید. چون تو سرچ کلمه “سئو” در صفحه یک گوگل هست.

بخش دوم منابع آموزش سئو، وبلاگ سرویس‌دهنده‌های خدمات سئو، تحلیل‌گرها و وبسیات‌های خبررسانی سئو هستند:

شما می‌توانید تمام لینک‌های اسپم را پاک کنید و دوباره از راه درست اقدام به لینک‌سازی کنید.

در مقابل سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه قرار دارد. یعنی چه؟ یعنی برعکس سئوی کلاه سفید، در سئوی کلاه سیاه سعی بر فریب موتور جستجو، سوءاستفاده از ضعف‌ها و دور زدن قوانین آن است.

سئو از نظر موتور جستجو تفاوت بسیاری با نظر کارشناسان و صاحبین سایت دارد. اگر بخواهیم خیلی رک با این مسئله برخورد کنیم، گوگل به هیچ عنوان برایش تفاوتی ندارد که چه سایتی رتبه اول یا آخر را بدست می‌آورد. هدف گوگل تنها رضایت کاربران خودش است. همین موضوع باعث شده که در طی این سال‌ها گوگل یک موتور جستجوی بی‌رقیب باقی بماند. یاهو، بینگ و بسیاری از موتورهای جستجو با اختلاف زیادی از گوگل عقب‌تر هستند.

Report this wiki page